Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, August 10, 2010

Thanks Cikgu (1st gift)


Again..jangan marah yea..kali ni entry semua berdasarkan 'hari istimewa' aku...aku juz nk hargai mereka2 yang sayang akan aku....

hari ni cikgu offer nk hadiahkan kek sempena besday aku...tp aku segan plak nk terima kek dari dia...so, setelah berdolak dalik, akhirnya aku terima juga kek dari cikgu...itupon aku taw cikgu merajuk coz aku tolak tawaran dia semalam...jgn majuk agy taw...x ensem nt...hihihi...

soorrry cikgu, tunggu fara lama sikit coz fara dari luar...sbb semua nya plan last minute...cikgu, fara dah makan kek yang cikgu bagi ni kat rumah..sedap sgt....mama pon suka sbb ada buah2...igt nk kongsi ngan kawan2 opis, tp x sempat lah....makan kat umah je lah...



dalam bungkusan kek tu, ada bungkusan hadiah yg kecik..alahai kek pon dah cukup bagi fara, cikgu....lepas je makan kat kek terus buka hadiah...OMG..Jam Tangan...thanks cikgu...macam taw2 je fara dah lama x pakai jam tangan...


cikgu...cantikk x jam tangan sy...hihihi...sesuai tak dengan tangan sy....anyway thanks yea cikgu...beri hadiah ni tuk saya...anyway cikgu, sy sentiasa igt cikgu cuma xmo ggu cikgu sgt..fara harap cikgu sentiasa jaga diri dan keluarga cikgu dgn baik....


p/s:maaf x dpt jumpa lama...rasa nk borak2 dgn cikgu td..lagipon xpernah nk borak2 face to face kan...cikgu, taw x, cikgu nmpk lain lah....

7 comments:

akudandia said...

hepi blated bufday akk..

dmx said...

Salam...:)

...::: Ramadhan Al Mubarak :::..

Anonymous said...

ye lain dah kottt....coz dah makin tua....pala dah botak....rambut n misai dah banyak uban....hehehhe

~aSHa~ said...

wah bestnye dpt hadiah dari cikgu...sweet je..bujang lagi ke dia?

dakchomey said...

ko kate jam tu nk pass kt aku kan?

Anonymous said...

ekk...elehhh Dakcomey pon nak jam keww???

Farazila said...

hehhe...dak chomey ni mmg....apa yg orng nk.dia pon nak gak...

LiLo

Related Posts with Thumbnails