Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, August 10, 2010

syukran Ya Illahi

semalam pg aku xdpt mempertahankan 'jus happy' dalam diri aku...aku tewas dgn dugaan kecil yg datang..air mata mencurah2 membasahi pipi sehingga membuatkan mata aku bengkak dan perit..tapi dalam pada masa yang sama aku bersyukur di saat aku di uji oleh-Nya, aku tidak keseorangan...aku di kelilingi teman2 yang sentiasa membantu aku...aku xsangka mereka semua ikhlas menghulurkan bantuan..sebelum ini aku jarang menganggap mereka kawan sedih aku(x mahu susah kan org) tapi mereka bukan nya sanggup tinggalkan aku begitu sahaja...

buat mama, pengorbanan mama amat menyentuh perasaan angah semalam...sentiasa ada bersama suka dan duka...angah sedar mama lah orang yang paling berharga....

buat teman2, terima kasih sudi menghulurkan bantuan buat fara,fara x berniat nk susahkan kalian..tapi fara amat2 terdesak semalam..atas bantuan kalian, fara dapat uruskan hal fara dengan lancar...Alhamdulillah, dengan ujian kecil ni, jelas kelihatan bahawa masih ada yang sudi mengambil berat ttg diri fara...i'm not alone...

p/s:kini aku mampu tersenyum kembali

3 comments:

mama c'fa said...

tu la jgn la sedih2 lg ek.. terkezut smlm coz slma nk dok PLB xpnh ngk fara bnjir smlm...pepun sbr la de hikmahnye...hih

Farazila said...

hehe....malu bila pikir kejadian smlm..tp dah x kisah lah......

sedih dah xleh nk tahan...

akudandia said...

salam akk,

Tuhan uji kita..
sebab DIA sygkn kita..
sbb tu DIA uji kita macam2..
Dia tahu kita kuat..
wlpon seribu kepahitan diuji..
sejuta kegembiraan diberikan..
ada hikmah apa jd..
percayalah..
ari nih kita teresak2 mngis
esk lusa kita akn gmbira..
Tuhan tu adil akk..

LiLo

Related Posts with Thumbnails