Tuesday, August 10, 2010

Belanja Makan


Alhamdulillah...hari ini rezeki murah sangatt.....masa lunch my friend ajak lunch kat Selayang Mall.."belanja GCB burger McDonald"...thanks dear..hihihihih

setibanya di opis...my uncle call, dia bgtaw dah tunggu kat lobby office...nk treat aku lunch...mak aihh..bz skit aku hari nie..ramai nk ajak mkn..almaklumlah esok nk puasa kan....hihihi..mcm x sempat je lain kali nk makan tghr ngan aku...ekceli yang pastinya mereka2 ini nk celeb besday aku hari ini memandangkan esok dah mula berpuasa..

so kami pun gerak lah ke kepong makan di restoran E & O kari kepala ikan...restoran ni agak feymes la, pukul 2 lbih still penuh lagi..ADUN selangor pon mkan kat situ gak td..huhu..uncle taw feveret makan makanan laut..so dia order 2 ekor ketam besar yang padat ngan isi....




erm..walaupun aku dah makan GCB td..tp aku still berselera nk makan nasi putih, kari kepala ikan n ketam...akhirnya..kekenyangan timbul dlm perut ku...kenyang giler beb..aku juz makan separuh ketam n suku kepala ikan....x larat nk abes....akhirnya uncle suh aku tapau je lah....

p/s:girang hatiku x terkata...thanks uncle...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails