Wednesday, May 26, 2010

netball match

salam...
juz nk share cerita ttg saya, netball dan juga opis...
huhuhu..apakah ia...

erm tahun nie, kelab sukan dan kebajikan opis sy telah memperkenalkan rumah sukan utk setiap staff..so walaupon sy ni anak angkat opis tersebut, tetapi tetap dilayan baik seolah-olah syi anak kandung mereka...ehehe..satu pujian yea...

nama dipilih sec random..so symewakili rumah biru/rawang...sy wakil perempuan dari unit PLB..owh yea..pija pon sama(kerani mukim)..utk perlawanan yang pertama adalah bola jaring dan juga sepak takraw bagi lelaki...

setelah training sehari dua..maka menjelma hari perlawanan..rentap punya rentap..keputusan telah pon diketahui...rumah biru/rawang telah menjadi naib johan bagi perlawanan bola jaring...sepak takraw belum tahu agy...semuanya hebat2 belaka...

buat pengetahuan korang semua..ini adalah kali pertama saya join main bola jaring..sebelum x pernah tahu pasal bola jaring...disebabkan sayau tak pernah main, so saya jadi simpanan ajer...baguslah...xde la susah2..juz stakat ganti.

rupa2nya...pemain cukup2 je...so yg simpanan saya sorang...terpaksa tukar2...saya diberi kepercayaan utk jd WD n WA.haha..apa function tu pon aku x taw...juz diorang pesan kat sy..ikut je bontot pihak lawak..bila dpt bola..peluk kuat2 jgn bg lepas..pastu pas pd pemain..then jgn lepas garisan..

okiela tu kan...main utk suka suki jer....masa dlm gelanggang saya x tahu pon kat mana position sy..so sy kene tgk pihak lawan pakai WD, kat situ lah sy dgn dia..hohooho..pedulilah org nk ckp apa....mmg sy x tahu main...sape suh pilih sy...

di bawah ni ade pic yg saya snap sec curi2..x sempat nk snap pic bebanyak coz tgh semput....


para penyokong rumah hijau n merah..uiks..mana penyokong rumah biruu niehhh


semi final tgh post mortem sambil hilang kan kepenatan..


its me...kepenatan....igt mls nk main..x bawa baju tp mereka bersungguh2
carikan baju n seluar utk sy...thank semua..itu saja yg sy boleh
lakukan utk rumah biru...


p/s: masa penutup warming up(tarik nafas)...saya telah buat mereka ketawa dgn aksi tidak sengaja saya...hihihiii

1 comment:

dmx said...

wah...
fara...tahniah laa.walaupun dpt tempt second match
cuberr...lagi,ek

teknik...bole diasuh
yg penting....
semangat kesukanan tu !!! hehehek

LiLo

Related Posts with Thumbnails