Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, May 23, 2010

jalan2 dgn dani



dani tgh selsema


hari ini (jumaat) aku pulang dr pejabat ke rumah awal dr biasa....sampai2 je umah, aku disambut oleh dani..suka tgk teletah dia...ekceli dah dkt seminggu x jumpa dani...sbb ummi dia blk jenguk mak n bapa mentua dkt sg besi...

pas je masuk letak bag..aku bawa dani jalan2 sekitar flat kat area umah kakak aku...letih la klu bawa dia jalan2..dani jln slow gils..aduihh...ade je dia perhatikan sekeliling...baru ku tahu dani rupanya takut nk turun tangga..klu dia turun amek masa yang lama...

pastu aku bawa dia tgk anak kucing yg baru lahir yang telah dibuang ibunya di bawah tangga flat...kesian kan...tapi aku lagi kesian bayi yg baru dilahirkan dibuang oleh maknye sendiri...isk..isk...dah pandai 'makan' pandai lah 'cuci' pinggan..aiyakkk...dani khusyuk tgk anak kucing tu bergerak2..

pastu...dah puas bawa dani tgk anak kucing...dia nampak motor plak...terus nk panjat moto tue..mesti dani tgh rindu atok..coz atok slalu bawa dani pusing2 naik motor bila atok blk dr keje...lama taw dani dok atas motor tue...smpi aku ajak naik atas..dani taknak..aku tarik dia..laigi kuat dia pegang cermin moto tu xnak turun...

aiseh..sorry ler aku rindukan dani n diniy..dats y aku buat entri ttg mereka...muah..muahh...miss u dearr..

dani tunggu atok bawa dani jalan2

7 comments:

Muhammad said...

eh

ehhhh

nieh bukan baby lagi ker ??
masa me datang raya ke rumah kak dilla ??

eh ehhhhh
ehhhh
ehhh

dmx said...

salam...
fara..
...
bila kiterr kecik dulu,ramai yg manjakan kiterr kann...
hehehek...
bila dah besar panjang neh....xde plak org nnak manjakan kiterr..
huhuhuk...
manje...ngan,nenek jrrr wahahak

Farazila said...

hahah..yup megat..ni la baby nye...
dah besar kan....

xkan selama2nye nk jd baby kan??

Farazila said...

wasalam dmx...

tul tu..masa kechik2 ramai nk manja2 ngan kita..
dah besar nie jarang plak nk manja kan..
terpaksa lah cr org yg boleh manja2 dgn kita...
huhuuhh

neo said...

dah besar dani..rindu pulak kat dia....

dakchomey said...

dani berhingus..

edzlin007 said...

comelnya!!

LiLo

Related Posts with Thumbnails