Wednesday, August 19, 2009

interview lagi

salam kawan2

semalam aku dapat panggilan telefon dr cerana design...dia ckp aku perlu datang temuduga untuk mengisi kekosongan jawatan di sana. aku teringat yang aku ada apply melalui jobstreet.jawatan yang ditawarkan kepada aku ialah ass. town planner..aku rs happy sebab ini kali pertama aku dapat offer kat firm planning selalunya aku interview kat firm engineering tapi selalunya gagal..sebab kelayakan aku tidak mencukupi...hahah...ade hati nk join firm engineering..huhuhu
so..esok aku ade interview kul 10pg..skang ni ade skit porbs lak..aku ade meeting kat SUK pada masa yang sama..adeiii...camne nk buat nie.....nk gi yang mne...hr tu boss aku dah bg warning kat semua peg DEGIS...utamakan kerja dahulu..benda lain abaikan..nak xnak aku kol la eja juz bgtaw aku akan dtg meeting tapi lewat sikit..huhu...mcm meeting aku yang jadi pengerusi plak leh sukahati bapak aku masuk kul brape kan....hahahha...tapi yang penting report aku kena submit first...
apa yg aku taw ade 11 orang candidates yang apply post nie..ade harapan ke aku yea...kawan2...ade tips x untuk aku menghadapi temuduga esok...aku dah lama tak pergi mana2 interview..rs2 nye apa yg selalu ditanya n apa yang nk aku ceritakan...
p/s:harap2 aku berjaya dengan temuduga esok... ;-)

2 comments:

Edzlin said...

amin. mudah-mudahan. saya doakan lilo dapat.

Lina said...

gud luck ye zila... tenangkan ati sblm masuk bilik tduga... selawat byk2 insyaAllah klu ada rezeki zila mesti berjaya

LiLo

Related Posts with Thumbnails