Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 9, 2008

Pulau Pangkor : Snorkelling


last weekend, my family and i pergi holiday dekat pulau pangkor..my parents x penah pegy lagy...mula2 decided nk pergi pulau langkawi..tp ada halangan..huhu..malas nk story,..so ini cerita saya masa snorkelling di pulau pangkor..


Saya dan Amira tengah menunggu abg shah utk ke pulau Giam..
Snorkelling lagikkk...


Dalam bot menuju ke Pulau Giam..
lajunya...saya seronok sangattt..


Tiga dara pinggitan..ops termasuk skali mak dara..
hehhehe... i love u mom...


Shah tgh bg ikan makan dengan roti..
masa ikan berebut2 nk makan, dia kaut je dgn tgn..

Masa sampai2 kat pulau tu masih xda orang..
almaklumlah awal2 pagi lagi dah gerak...

x sampai sejam dah ramai yang datang untuk snorkelling..
ramai chinese lorhh..


Amira dah bersedia nk snorkelling selepas diberi
sesi memanaskan badan dan latihan..
saya sebagai tenaga pengajar..huahahhaha...


My friend masa saya sekolah asrama dulu..
x sangka jumpa di sini...
Menjerit2 kami kat situ..
x sangka Nisa Aidillah masih igt kat saya..



Saya, Amira, mama dan wawa sedang menikmati keindahan panorama laut
dengan ikan yang pelbagai.....owh ayah takde dalam pic ni,
coz jaga barang2 kat daratan..


Ayah sedang mengapungkan badan..
ala,tempat cetek..saya pon boleh..
xperlu pakai life jacket..
hhuhhuu..


mama dan ayah berdua2 an...
so sweet of you...
muahxx
-hapyy family-

p/s: masa aku tgh snorkelling, aku telah berkenalan dgn sorang guy ni..adalah skit2 dia ajar aku ttg snorkelling dan ikan nie..tp kejap je pasai bot yg dia naik da smpi nk bawa dia ke seberang..semoga kita berjumpa lagi k...

5 comments:

Muhammad said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pergi pangkor x-ajkkkkkkkkkkk
:P

alallalalala

sure lepas geram nie
couse masa pergi last trip x-pueh main air nie...

P/s: lilo , thanks god u tak lemas..if nope me x-der nak selamatkan
hahahahahaa

Mariuca said...

Hola! You’re invited to join us on a BEAR-y special meme, have fun! :)

Mariuca

Lina said...

terkenang kenangan manis akak pegi pangkor taun lepas... best kan zila pangkor tu... bot tu laju gilerr bile dia belok tu cam nak terjatuh ke laut kan... snorkelling pun best...

dakchomey said...

gamba yg adew aku jew chomey...

Farazila said...

megat:
oppss..u kan busy...dats y i xnk ajak lorh..yup megat..i lepas geram..aritu xdpt nk mandi puas2..kali ni mmg lepas gian...
hahhaha..
i mandi tempat cetek je okies..


kak lina:
yup,..mmg best..best kat teluk nipah je kak...insyaAllah next year nk pi pulau tioman plak...

Dakchomey:
perasan je..uwekksss

LiLo

Related Posts with Thumbnails