Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 13, 2008

Pulau Pangkor : Swimming Pool


Selepas jer mandi kat laut, mira, wawa n aku terus terjun swimming pool kat resort tempat aku duduk...x silap aku, resort ni je yang ade swimming pool kat teluk nipah..x pasti la klu ade tempat lain kan..x survey pon..

tengok la kolam renang nie..juz aku tiga beradik je yang berendam dlm nie..orang lain x tahu gi mana ntah..hahhaha..klu korang nk taw dekat 4 jam aku main air...memang 3 hari aku kat sana..asyik main air je keje nye...

hahhaha...
actually aku nk melompat..
tapi x sempat dah jatuh blk..

konon2 nye nk buat gimrama..
ade jadi x?


say "cheesseee"
ni aku panjat belakang adik aku..
dlm air aku ringan la skit..dats y adik aku
boleh dukong aku...

ecececehhhhh..adik aku si wawa nie..
bersantai tepi kolam nmpk...

love in the water..
err..ade jadi x?
erm boleh lahhh..

2 comments:

[r][a][y] eusouff said...

aiyooo
majalah MANGGA sangat kan?

berenang utk kesihatan

Farazila said...

hahhaha ray nie...
mangga sangat kannnn.....

bukan lah ray..
ekceli berendam untuk kesihatan...
lilo mana reti berenang...
hehehhe

LiLo

Related Posts with Thumbnails