Saturday, December 13, 2008

Pulau Pangkor : Motorcycle Trip


aku dah get ready nk bersiar2 satu pulau pangkor..
yang menariknya, kali ini kami mengelilingi pulau pangkor dengan motosikal..
matosikal tu kami sewa kat resort tu jer...


masa ni aku tgh tunggang moto r nie...aku juz
nk bgtaw yang jalan tu sebenarnya mmg adventure...
sape yang pernah pergi..sure taw kan...
nasihat aku, klu korang nk buat tour guna motorsikal,
make sure korang ringan taw..
klu berat mmg x lepas r nak naik bukit..


pasangan memparti dua sejoli...
hehhehe...bermesraan atas motor nampak..
hahhahah...

wawa..
adikku yang paling gebu dan besar...
hati2 ye cik abang...


ni kat kota belanda..
before ni aku penah gi dengan budak2 DAFIFC masa MUDA DE PANGKOR..
tapi aku x kesempatan nk jejak kaki ke atas kubu tue...
so..hari tu aku berpeluang merakam kan kenangan aku di sana...
adikku berangan nk jadi model..huh


SO7..huhuhueh bukanlah ade mcm charlie's angel malaysia x??


-batu bersurat-
aku x tahu kat mana tulisan nye..tgk mcm vandalism adelah..
huhuhuhu...


gambar di atas masa kami berhenti di teluk dalam..
sini ada kawasan perkampungan nelayan..
aku lupa apa nama kampung tersebut..
ada jeti yang telah usang..so kami ambil
kesempatan untuk menikmati suasana di sini...
kalau dilihat laut di atas jeti ni, korang akan nmpk sotong( klu x slah mata memandang) berkeliaran di persisir pantai..



aku, tengah asyik dengan melihat pemandangan kampung nelayan..



disinilah port nelayan setelah mencari rezeki di perairan.

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails