Thursday, December 11, 2008

Pulau Pangkor : Island Hoping

Gambar2 di bawah ni masa aku dan family baru je selesai snorkelling, then syah bawa kami island hoping..ade la beberapa tempat dia bawa seperti pulau mentagor, monkey bay and beberapa tempat agy.erm..taw x kami sekeluarga hanya dikenakan RM 45 termasuklah snorkelling and island hoping....huhuhu..okiela kan...xberkira sgt..cuma aku terkilan x sempat nk berkayak and naik banana boat, x kesempatan masa la..


perasan x batu di atas tue? ada x rupa harimau tgh tidur...
cuba cariii...

yang ni plak rupa apa??
ada x mcm orang tengah terdampar di tepi pantai?

ni plak rupa buaya..
macam2 lah...ade2 aje kan..

ni plak rupa ikan paus..
kononnya pokok tu pancuran air..
haha..
mcm2 la org sini buat andaian...

err..x igt pulau apa..sama ada monkey bay or pulau mentagor...


ekceli pic ni aku amek coz aku tertarik
dengan 2 batang pokok di atas batu..
cuba tgk pokok tue..lain dr yang lain kan..


pakcik ni baru je amek gamat kat dasar laut..
sambil2 tu kami lihat secara dekat camner rupa gamat tu..


ni la rupa gamat yang telah dikumpulkan....
nampak x?

okie..kita zoom lebih dekat agy..
taraaa....rupa gamat yang panjang dan lembik..
aku x berani nk pegang..
geli geliman aku...huhuhu

3 comments:

♥Syamelia♥ said...

tgk pangkor, teringat ms muda de pangkor kan...
especially ms kita berdua2an before org len sampai...
best kan....
miss u la lilo....
mwahhhhhsssx

ps : pas ni harus akak korek citer pasal dat yg ajar lilo snorkeling 2....
lallallala

Lina said...

ni masa island hoping kan pemandu bot tunjuk batu2 yg berbentuk binatang tu... ada tak pemandu tu berenti tunjuk binatang yg mcm *tut* lelaki tu hehehe... masa akak pegi tu siap buat demonstrasi malu jer...

Zaheera said...

Tak tau kenape... tp takde satu pun yg i nampak rupe binatang yg u describe tu Fara.. Wats wrong with my eyes? Hehheheheh...

LiLo

Related Posts with Thumbnails