Friday, October 31, 2008

aku yang kenal akan diri aku!


siapa kata seseorang itu tidak boleh mengubah seseorang yang lain selain diri sendiri, dari seseorang itu bersifat positif kepada sifat negatif dan juga seseorang itu bersifat negatif kepada positif?

aku pernah mengalami kedua2 situasi tersebut, dari aku yang dulu seorang yg punyai sifat positif, dan seseorang itu mengubah aku ke arah yg negatif dan aku biarkan masa berlalu begitu sehingga kini aku berjumpa seseorang yang mampu mengubah aku ke arah yg positif kembali.

dan kini aku bersyukur keran Allah memberi aku ANUGERAH itu kepada aku walaupun ianya hanya untuk aku pinjam sementara waktu.

untuk BERUBAH kita perlu bimbingan dari seseorang dan juga keazaman diri kita.siapa kata anda tidak boleh berubah.bak orang kata hendak seribu daya x hendak seribu dalih.cari orang yang tepat untuk diri anda.walupun yang hadir dalam hidup anda hanya sekadar bayangan.

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails