Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 29, 2010

Pesta Buah Durian



musim durian kini tiba lagi...klu kita tgk tepi2 jalan besar sure ramai peniaga kecil-kecilan menjual buah durian dan beberapa jenis buah2-an kampung seperti manggis, rambutan, duku atau langsat...


masing2 hebat mempromosikan durian mereka..ada yg perlu bayar rm9 makan sampai puas durian kat situ....ni sesuai utk golongan hantu durian lah...sure rasa berbaloi-baloi..

heheh...aku pon x ketinggalan untuk turut sertai makan durian smpi kenyang..tapi ni versi lain sikit la.....versi org belanja dan makan ramai2 di perkarangan dewan kompleks pegawai daerah gombak...

ada Hamba Allah ni bermurah hati memenuhi impian kitorang utk makan durian. sebelum bulan puasa..so dia belilah 100 biji durian kampung utk kitorang...tepat je kul 12 tghr...semua staff plb berduyun2 pi dewan tuk menikmati buah durian...

kitorang xmo bawa durian masuk opis takut nt ade unit lain jeles(padahal x larat nk angkat durian bebanyak tu naik tingkat 3)..lagipon diorang klu bt makan2 xpenah nk ajak kitorang.. nt ade je sumbang suara kat belakang kan.. baik senyap2...huhuhu(tamaknye r)

jom layan2 pic staff2 plb menikmati buah durian.....

Peingatan:Bagi mereka yg anti-durian sila lah jgn tgk pic2 durian ni ek..


kaum adam...makan dengan penuh kusyuk dan tawadduk...
Din (bald)-Cc Malik(old man)-Amy(pegang plastik)

ni pulak pic kaum hawa makan durian dgn lahapnyee...


amboi kak ina, makan langsat x pandang langsung kiri kanan

candid: wahhhh....kemain kak su ..smpi jilat jari tu mkn duriannn


sopannye kak miza makan buah...tunduk ke lantai je...malu ekh..hihi

eleh epol..buat muka toya..neway thanks r tolong kopek kan lilo buah durian ni...hihihi


bismillahh..amboi mulut tok..besar nyee....aummm..



isk wak jikin nie....dia seorang je dah mkn 10 biji buah durian..isk..
.isk...nasib baik ade mineral water..klu x..abes r berbogel kepanasan..


tarraaaa....aku pon suka makan durian...durian ni sedap wooo...
smpi x smpt aku nk dudukk...mkn berdiri jer...sibuk je yg belakang tu..

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails