Friday, July 16, 2010

blogger oh blogger

hollaaa....

have a nice day..semoga hari jumaat ini dapat memberi rahmat pada kita semua...ini merupakan entry pertama untuk bulan july..yeay..sy semakin tidak berminat untuk berblogging lagi apa bila ada di kalangan blogger2 'terhebat' menjatuhkan maruah blogger seperti saya ini..kalau mengikut pengisian di blog saya bukanlah sesuatu yang boleh dikomersialkan atau boleh buat reader tertarik untuk membaca keseluruhan isi entry sy tetapi bermulanya sy membuka akaun blogspot ini adalah kerana minat untuk berkongsi pengalaman dan hobi yang sy gemar melakukan...

"ada aku kisah", "sukahati aku r, blog aku"..selalunya orang akan ckp begini bilamana mereka menulis sesuatu yg diluar batasan mereka...erm....perlu ke sy ignored org2 yg bongkak dgn blog mereka 'yang maha hebat'...bagi pendapat saya lah, sekiranya sy menulis, mencatat apa sahaja di blog sy ia merupakan sesuatu yang saya suka dan buat sy lega...bagi sesetengah blogger hanya mementingkan trafik shj... klu traffic masuk ke blog mereka tinggi, wah kemain suka...famous la tu konon...:P sy x gemar lansung dgn blogger yg menjatuhkan blogger, juz nk nasihatkan blogger yg pro, korang perlu bg advice yg menggalakkan blogger2 yang masih mentah untuk ke tahap mcm kamu...dan paling sy benci apabila blogger yang suka perli2 blogger lain.....

ah....kadang2 bila sy lihat blog mereka yang dikatakan hebat tu taklah sehebat mana, penulisan pon bukan nye bagus sgt...kadang2 background blog ntah apa2 ntah....lagi satu org2 yg kununnye popular dgn blog dia, xkan pandang blog yang x semenggah mana(lagi2 blog aku)..kononya mereka ni ada standards blog la..not my taste la kononnye.....

cukuplah mukadimah sy untuk bulan julai ini....actually sy tengah down...kalau anda(reader, blogger, secret admirer,silent reader, anonymous, kawan) yang inginkan sy disini dan mencoretkan sesuatu yang sy suka....sila beri galakkan pd sy....terima kasih

3 comments:

Anonymous said...

Saya [r][a][y] eusouff ingin anda terus menulis blog kerana saya membaca dan mengikuti blog anda.

Farazila said...

wah.,...

incik ray memberi galakan pada sy..thanks yea....

muah..muah...seakan2 suntikan baru untuk meneruskan blog ini...

hhahaha

akudandia said...

sya juga..
berharap agar akak truskn mnulis entry2 baru..
dont give up..
huhuh..
hopefully :)

LiLo

Related Posts with Thumbnails