Thursday, October 15, 2009

Majlis Rumah Terbuka PLB (Pembangunan)

Tarikh : 12 oktober 2009
Masa : 12.30-2.00petang
Lokasi : Dewan Kompleks Pegawai Daerah,Pej Daerah Gombak
Konsep: Beraya di Kampung (makan bersila yea..no meja2)
Menu : Nasi tomato, ayam merah, dalca, arca sayur, arca kubis, mee soto, ketupat palas, rendang daging, ketupat, sup tulang, kambing bakar, bubur jagung, kek coklat, kuih muih, agar-agar, buah durian, buah rambutan, teh tarik n air sirap.


tengok tajuk entri aku kali ni pon korang dah boleh agak apa yg aku nk cerita kan...for sure la pasal makan2..selagi raya x abes, selagi tu la orang buat 'open house'..so opis aku pon x ketinggalan juga nk bt yea..owh..btw, aku nk g taw..my mom dah keluar dari hospital pagi td..thanks atas doa korang yea.. :) jom saksikan sebahgian gambar2 yang terpilih...


staff perempuan PLB yang terdiri daripada boss sehinggalah ke kerani mukim..
yang tengah2 tu big bos aku..en shukri..kacak tak?? cuba cari aku,
ala..gadis yang paling chumel sekalikkk???



x sah kan kalau x amek gambar formal..tara...
sebahagian staff PLB yang dah 'get ready'..
hanya menanti ketibaan tetamu sahaja..


charlie angels.. ni semua lahir tahun 1986...
sorang je dah jadi mak budak..


kat tangga pon sempat lagi posing...say cheese...


"silakan masuk wahai tetamu-tetamu ku"


huhu..sejak ketiadaan BAD...aku yang amek alih dari segi penyediaan slide dan grafik..
huhu..aku x pandai sgt dalam rekaan grafik ni...but diorang yakin dengan kebolehan aku n also support aku..so aku bt setakat yang mampu jela...cuma yg aku x puas ati dr segi sistem audio..x jelas lagu yang dimainkan..

p/s: i'm pinky girl...but ada seseorang yg x suka baju yg aku pakai..who cares!!

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails