Wednesday, September 16, 2009

SeLaMaT hARy RaYa

pic credit to :mohd huzairul ihsan

Sempena bulan yang mulia ini...daku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat kalian yang daku kasihi...pesanan daku buat kalian..berhati-hati dijalan raya..pandu lah kereta dengan cermat..if ngantok berhenti di bahu jalan yang selamat, R n R yang berdekatan... dan juga stesen pam utk isi minya..apa lagy yerk nk ckp....


owh yea..sekiranya daku ade buat salah sepanjang tahun nie...almaklumlah daku ni insan yang lemah..lalai..bukan lah sempurna 100% pon...daku ingin mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan dari kalian..(secara terbuka)..if korang rs x puas hati..nk aku ckp sendri pon boleh juga...juz let me know okies....

owh mengenai raya daku kali ini..daku tidak mengambil cuti raya kerana daku tiada mood utk beraya memandangkan..daku mempunyai asgmnt yang bersusun-susun(lebih byk dr balang kuih raya kat umah)...so daku ambil masa ini utk menyiapkan seberapa byk asgmnt yang boleh..berkenaan kerja sebagai permulaannya daku telah pun memohon data..lepas raya barulah aku collect data n n menjejak lokasi terbabit di seluruh Daerah Gombak..

baju raya pon aku x sempat nk tempah...mungkin aku beli last minit...hari jumaat ni ade masa terluang..aku akan gi beli kat PKNS shah Alam or Jalan TAR je....ntah ade saiz ke x....kalau boleh tahun aku nk baju wane pink putih...lama x pki warne mcm nie..asyik2 purple jerk...dah boring plakkk...

kasut raya plak...dah ade 2 pasang...dah beli awal2 lg..seminggu raya..igt nk tambah satu lagi...sama ada sandal atau high heel..klu blk kg xleh nk pki high heels coz jalan merah kan..maunye tenggelam nanti...so kne lah cr sandal satu..dah survey dah..ade satu kedai kasut kat selayang mall..cantik juga design dia...esok pas siap keje br leh pegy....

tudung..hurm..pon belum beli lagi..coz nk match dgn baju...terpikat dengan tudung ala-ala dato' ct...chumel jer...tgk patung kat kedai tu pakai...kalau aku pki agak2 korang chumel x????hihihih...


duit raya yang telah aku sediakan


duit raya..tahun ni aku sponsor sikit duit raya..tp bukan aku yang pegang lah..aku suh mama yg bg utk budak2...malas nk bg kat budak2 sndri....nt thn depan diorang minta agy...not ready lagi nk bg kat diorang...kecuali lepas aku kawen la..hihihii...aku juz sediakan utk anak buah aku 2 orang tu jer..diniy n daniey...

kuih n kek raya...semua dah siap dah..kali ni ade sorang uncle ni sponsor aku kerepek2...thanks yea....byk juga la...aku minta dia order kat kawan dia..alih2 dia yg bayar tuk aku...semoga uncle dimurahkan rezeki selalu...kek raya aku akan buat hr sabtu before pulang ke kampung...buat 2 biji kek coklat dah lah.....

kali ni aku beraya di lanchang pahang..seperti biasa blk di awal pagi raya..sebab2nye adalah utk mengelakkan kesesakan lalulintas..biasalah aku ni..benci jammed...sbb yg kedua nye aku blk kampung terus makan lemang ngan rendang daging..xyah nk masak2..hihihihi....selalunya blk ke kl raya ke3...

SELAMAT HARI RAYA AIDILIFITRI

6 comments:

Abir Abhar said...

saya ada tak puas hati ngan kak lilo!!

kecewa sbb x dpt merasa roti jala akak!!

BeMiE said...

Jgn Lupa Collect Duit RAya http://bemiesworld.blogspot.com/2009/09/eidul-fitri.html

Farazila said...

abir...

sudahh kamu...ade kat ampang bukannye nk beli..padahal belakang umah je kannn..

huuubuhuuu....

salah siapa???

:P

Farazila said...

bemie..

wahhhh byk giler duit raya kamu...
atkut nk minta la....

xpela....bemie bagi je la seikhlas mungkin k..

Edzlin said...

selamat hari raya lilo. samalah kita, banyak assignment...saya raya yg wajib je :p

Unknown said...

zila...
camat menyambut ari rayo.. akak mintak maaf slama kita berkawan kot2 akak ade wat zila tersinggung ke..akak mintak maaf ye zila.. jaga diri k..

LiLo

Related Posts with Thumbnails