Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, September 18, 2009

Buka Puasa bersama Staf DEGIS

Assalamualaikum

Lokasi : Subang Jaya
Masa : Waktu Berbuka Puasa
Tarikh : Hari ke - 25 berpuasa



Ini lah rakan2 sekerja aku...belakang aku tu eja..chumel jer orgnye..oghe kelantan..dia posting kat SUK Selangor..duduk kat bahagian R & D..sejak aku kenali dia, seorang yang suka gelak dan seorang yang berdedikasi dalam kerja...


Rabiatul Adawiyah berasal dari Terengganu dan ditempatkan di Majlis Daerah Sabak Bernam..nama manja dia B..(uiks mcm nama manja aku kat kolej..ciplak ekh)..yeap..dia mmg nmpk manja dan seorang yang teliti dalam kerja yang dilakukan...

sebelah tu plak..aku panggil dia akk...nama dia siti rohani..dgn dia je aku leh manja2...dan dia juga aku byk share citer dgn dia...she is very open minded dgn aku...dan merupakan sifu aku dalam hal2 kerja..ade je kerja yang aku x tahu aku selalu refer pada dia..dia ni DEGIS K.Selangor...


Degis dari Sepang...Fidah..org nye mmg cekap dalam bab GIS nie...x payah tgk monitor pon dia tahu mcm ner nk setelkan probs..kelakuan dia agak kasar skit..gi opis merempit dgn motor..huhu..aku pon takut nk bawa moto jauh2 taw...yang tudung putih tu kawan housemate dia..lupa plak apanama nya ntah..huhuhu...

Zarith Thabita..sedap nama tu kan...orangnye memang giler2 banyak...asyik x berhenti nk buat lawak..klu ade sekutu2 nya..mmg x kan sunyi..gelak ketawa je kedengaran.

yang sebelah tu X-Degis Sabak bernam..tmpt dia diganti dengan B...org panggil dia poji...sekarang keje kat area kajang...poji ni peramah dan alim skit...bercita-cita besar untuk membuka syarikat sendiri..sekarang ni dalam proses nk cari modal katanye...Good Luck poji..



itulah diantara rakan-rakan degis..ade 3 orang yang tidak dapat hadir..DEGIS Hulu Selangor, DEGIS Hulu Langat dan juga Degis Petaling..sementara DEGIS Klang...masih belum dapat pengganti lagi...kepada DEGIS Selangor...aku nk wish Selamat Hari Raya dan kita bersama-sama dapat menyiapkan projek selepas raya dengan jayanya...harap2 kita semua dapat bonus raya tahun nie...Prof Alias kami nak duit raya....jangan lupa kami ni staff prof taw.... :P

2 comments:

♥Syamelia♥ said...

wah! ramainya degis2... kn?
ni ke yang buka dkt ayam penyet 2?

Fee said...

terasa glamer lak gambar ak de dlm blog ko ni..hehe

LiLo

Related Posts with Thumbnails