Tuesday, July 28, 2009

nenek ku sayang

hari ni aku dalam mood yang happy....
selepas pulang kerja..aku singgah umah nenek aku kat gombak..walaupun aku keje berdekatan dengan umah nenek aku...aku jarang singgah ke rumahnya...tujuan aku ke rumah nenek adalah kerana nk tanya khabar dan nak tahu perkembangan persiapan perkahwinan bapa saudara ku..okie segala persiapan sudah dibuat...cuma ade beberapa brg yang belum dibeli...kadang2 tgk macam tak terurus..sian pakcik aku sorang nie..xpe2..nt org tolong lah apa yg patut okies... :)

sebenarnya aku terharu ... coz walaupun aku singgah sekejap....nenek berusaha belikan aku mee goreng kat kedai depan umah...nenek aku bukannye sihat sgt pun..air plak dia suh anak dia buatkan..so sweettt!!!dia x bagi balik selagi aku x mkn mee yang dia belikan..bukannye aku xnk terima pelawaan nenek..tapi aku xnk la anak2 nenek aku cakap belakang..ye la, aku dah la jarang dtg...tetiba dapat layanan penuh plak tue..

pakcik aku offer aku tinggal dgn nenek memandangkan opis aku kat selayang.. so dekat skit umah nenek ngan oputis aku..hehhe..dia suh teman kan nenek kat umah malam2..tgk tv..mkn sama...teman tdo...huhuhu..aku rs aku mmg xleh pon tdo umah nenek aku tue...aku rs janggal...hehehee...ye la..aku ni bukannye pandai masak..nt nk kene masak tuk nenek aku...kan terkial2 aku kat dapur...cadangan itu aku pertimbangkan...

p/s:esok..aku tuntut janji bos aku..nk belanja breakfast..yeehaaa!!!roti canai satu!!

2 comments:

Edzlin said...

nenek merindui mu tu

Anonymous said...

eleh..da tetamu dtg mmg la kite bg ape yg mampu..ko nk ckp la nenek tu syg ko erk yg sgp belikan mee grg tok ko...

LiLo

Related Posts with Thumbnails