Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 12, 2009

percaya x???

tarikh : 11 julai 2009
masa : 9.30 pagi
tempat : perpustakaan daerah gombak


tak sangka penyertaan kami pada mulanya hanya untuk memeriahkan suasana kempen gerakan membaca akhirnya membawa kami peringkat yang seterusnya..aku menyertai pertandingan kuiz sejarah tempatan berkaitan negeri selangor bersama 2 pasangan aku yang lain iaitu tok zamani n din, kesemuanya dari unit PLB...erm soklan ada yang susah ade yang senang...aku la jadi peserta yang pertama..walaupon x ramai penonton..tp neves giler nk jawab soklan..ye la ..malu jer klu x dpt jawab soklan dengan betul...soklan pasal sejarah selangor tu beb..aku kan rakyat selangor walaupon x dikitiraf aku ni anak jati selangor..huhuhuhu...pusingan pertama kami tewas sedikit..pusingan kedua n ketiga kami mendahului...dan 28.7.2009 kami akan bertanding di kompleks PKNS shah alam...hopefully x ramai orang....aku x suka orang pandang aku..nt ianya buat aku neves..dan rase2 nye x perlu diorang antar penyokong utk support kami nanti...

10 comments:

BeMiE said...

uish... dasat2... apa2 pun congrat...

MyRainbowDiary said...

Nanti Mar suruh smua geng2 Mar.. and Budak2 UiTM gie tgk Fata kat Kompleks PKNS... ok? Hehheeh

Abir Abhar said...

wah hebat!!
leh la kalahkan rajan camni!

[r][a][y] eusouff said...

congrates!!

kuiz sejarah tu
rajan mesti jeles

and

patut la
xdtg blogger nites
kekwat sbb dah johan ek

kekeke

Nad'Nadia said...

best of luck!

♥Syamelia♥ said...

tahniah 2 pej daerah gombak...
antara faktor2 kemenangan ni sure sebab cik DEGIS nya yang ulat buku kn...
hehhehehhe....

Farazila said...

bemie..
tenkiu...soklan objektif je..hentam jerk...

mar....
huiik...xperlu lahhh..malu lah saya....nt kalah kne gelak..igt x mar kita penah masuk kuiz geografi kat sekolah dulu..hihihi

abir..
mana leh..xde sape leh kalahkan ajen taww...

ray..sorry r bro...
gue penat banget....
haruslah kekwat dapat award kan!!

knad..
tenkiu for da wishh...

kak emi..
hahhaha.
xde r....menang coz 2 team je yg bertanding..ekkeke

::aieyda:: said...

aida nk dtg..n nak kaco fara...padan muka fara.. wahaha

edzlin007 said...

every week ku d PKNS. akan ku hadir nanti.hehe. all the best lilo

Farazila said...

aieyda...
xmo r kaco saya...
nanti sy gugup..ekh nk dtg ekh..bawa lah bear skali yea..klu fara menang aieyda leh bagi..hikhik


edzlin..

tenkiu ekh 4 da wish...
owh nasib baik g evry week...bukan evry day,...
hehehhe

LiLo

Related Posts with Thumbnails