Saturday, July 18, 2009

terlampau excited

hey...
dah lama kan aku x update ttg diri aku kan....ekh..ade ke yang nk tahu...
tu r....sibuk memnjang dengan kerja dan belajar..
al maklumlah skang ni aku tgh buat rancangan struktur negeri selangor..
dah lah sektor yang amat penting...iaitu sektor penduduk....
aish..teruk gak la yang buat nye sorang jer..partner aku plak buat pasal pekerjaan....terpaksa bahagi 2..nk senang kerja kami....kita abaikan lah ttg tue....

pagi td, aku bgn awal seperti biasa..maklumlah kelas dah bermula setiap pg hujung minggu....kira agak stress la mula2 study ni...orang pon dah makin berkurangan....x mcm mula2 aku masuk plk tahun 2008...so..kelas hr ni abes awallll dalam kul 1tghr...kita skip cerita dlm class k...

Dengan perasaan excitednye aku pon bergegas la g kapar klang coz ade wedding opis mate aku..aku siap bawa pemandu pelancong untuk tunjuk jalan...kad jemputan aku tertinggal kat opis sbb da 3 hr aku x msk opis...nak dijadikan cerita..kami sesat cari umah pengantin....kawan aku pon x sure tmpt tu kat mne....dah lalu jln yang sama berulang kali ...then aku pon call la bad...malas la nk call pengantin..sure tgh sibuk kan...bad bg la direction tmpt tu kat ner.....

akhirnya kami pon sampai destinasi di tuju dgn bantuan org kampung..then...turun jer kereta, aku dah ketawa giler2 sampai terduduk tepi jalan...kawan aku pon dah perli2 aku...dia pon sama2 ketawa....korang nak tahu kenapa....coz kenduri kawen tu ESOK...padan r lalu jalan yang sama x nmpk bayang2 kereta yg byk or orang berkeliaran.....seyes giler...mmg aku MALU..dah alang2 smpi aku pon terus r masuk umah pengantin tue...itu lah kisah aku boleh silap hari..
huhuhuhuh...malunyaaaaaa...


p/s: korang penah x, jadi macam aku??

5 comments:

Anonymous said...

lol!!
xpenah kot jd mcm 2...

cpq

Anonymous said...

tak pernah berlaku

eeee memalukan sungguh!

LOL

ala lilo banyak kali berlaku kat lilo kan

ngaku je la

dah biasa kan?

Edzlin said...

hahahaha LOL. mula2 baca cam dpt agak je... tak penah lg berlaku camtu, tp cari tak jumpa sampai udah penah la. last2 mkn d kedai, sbb kwsn yg kami pegi takde line hp.

Farazila said...

capekkk

huhu..malu nye saya...

ray..

mana ade...ni 1st tyme taw...

edz....
tmpt lilo still ade lagi line...
nasib x ramai tahu.,..abes la nt masuk opis..kene bahan jerr

Adam Arjuna said...

exam sem lepas cam ne...??

aper resultnya..??

LiLo

Related Posts with Thumbnails