Monday, June 1, 2009

DFC FUN SURVIVOR CAMP 09

Salam semua...aku juz nk inform mengenai DFC FUN SURVIVOR CAMP 09 yang aku nanti2 kan akhirnya telah tiba juga masanya...

FYI, The Official Dafi Fan Club buat julung kalinya akan membuat satu aktiviti perkhemahan khas untuk peminat-peminat DAFI di Port Dickson pada 5-7 Jun 2009..

Ini adalah kali pertama Dafi Fan Club akan buat percutian ala-ala survivor dimana setiap aktiviti dan perjalanan program mempunyai unsur-unsur cabaran mental dan fizikal dan juga elemen-elemen 'FUN' akan turut diselitkan..Penglibatan DAFI sebagai Hos perkhemahan ini membuatkan peserta yang mengikuti program ini akan mendapat layanan sepenuhnya dan bemesra dengan Dafi..

Kali ini The Official Dafi Fan Club akan membuat kelainan dimana setiap aktiviti peserta akan dirakam seakan program realiti.. Mendapat kerjasama dari Media baru Generasi Muda Yoyooh.com sebagai penerbit program, umum akan dapat menontonnya secara online dalam versi Youtube secara bersiri. Malah produksi khas pelajar perfileman UiTM akan turut membantu tenaga produksi menjayakan konsep program kali ini.

pada tahun lepas, DFC bekerjasama dengan murai.com.my membuat percutian santai di Pulau Pangkor dan penyertaan dari ahli murai dan dafinites, so tahun nie DFC bekerjasama dengan Media baru Generasi Muda Yoyooh.com dgn perkhemahan yang rata-ratanya menyertai program ini adalah golongan belia.

lagi beberapa hari program ini akan dijalankan...aku adalah salah seorang urusetia program ni bukan peserta taw..so setakat nie semua dan setel..cuma perlu sedikit lagi persiapan utk memantapkan perjalanan aktiviti perkhemahan...x sabar aku nk tengok gelak tawa peserta..gelagat diorang nanti..pasti buat aku terhibur..

6 comments:

Anonymous said...

aku taw da pe aktiviti dia... tersgt la mencabar..

♥Syamelia♥ said...

dak chomey? napa x join? join la, sure best :D

well, really hope dpt join, tp nk wat camne kn, clash la plak...

niwey,
akak nk wish all the best for the event...
semoga ianya success n meletops spt event2 dfc yg sebelum ini...

mwahhhsssx

BeMiE said...

Baik Punye...

Abir Abhar said...

congrats kak lilo!
semuanya sngt best!
weee

Farazila said...

yeay...
best kan abir......

smpi skang ni pon...
sis asyik tersenyum igt kembali teletah korang...

Adibatulakmalia Suhaimi said...

senyum je?? tak nak ketawa guling2?? ahahaha..

btw,
congrats kak lilo!!!

camp tu mmg superb!!

LiLo

Related Posts with Thumbnails