Saturday, March 14, 2009

My weekend

Morningggg!!!...
apa khabar u ols...apa aktiviti korang weekend nie... tgk wayang, bersiar-siar ke or duduk umah je..walauapapun,korang dapat memenuhi cuti korang dengan sebaik nye..weekend ni apa ekh aku buat...erm xde pape..duduk rumah dgn famili..tgk hindustan kat tv2 dan tv3..sambil feeling2..hihhih....owh yaa...mlm ni klu x ujan aku akn ke titiwangsa..ni dah jadi tempat fav aku malam minggu...Akademi Fantasia..best ker??? xde aura r..hikhikhik...

esok plak..aku ade kelas ganti dr kul 11pg till 1ptg..aku ade presentation...hehhe..neves skit aku nie..aku ni dah ar gugup klu bercakap dpn org ramai...tajuk aku presentation pasal water pollution...Alhamdullilah aku dah sediakan bahan untuk esok...aku harap diorang sudi mendengar speech aku nt..hihihhi...

last week kan aku 3 hr x masuk opis taw...bila aku masuk opis hari khamis...aku rase agak pelik melihat meja aku....apsal??teratur dan tersusun.... before ni tempat aku bertimbun-timbun dgn file...dan banyak sgt kertas kerja yang belum aku siapkan aku letak depan pc..dengan pelan2 yang x bersusun....

so thanks yea kak marina..tolong mengemas meja aku siap tampal gambar-gambar aku lagi kat partition..dan menyusun semua kertas kerja aku kat tepi...nasib baik x ilang dokumen2 penting...so kat sinilah tempat aku bekerja..belakang tu tingkap...klu aku stress dgn kerja..aku berdiri mengadap tingkap..lihat orang lalu-lalang kat bawah..






No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails