Monday, December 6, 2010

Buku

Setiap kali ada assgmnt aku mesti gi national library nk cari bahan..kadang bahan bacaan yang aku perlukan ade di sini..kadang2 x...tp bila berada di library buat aku ngantuk..hihihi..apa taknye, sunyi kan..

bila aku dah penat membuat asgmnt, aku suka lihat gelagat org2 yang dtg ke sini...kebiasaan nye aku suka pi library ni sensorang..aku boleh dok sini dr library tu buka seawal 10pg sehingga lah library tu nk tutup jam 7mlm..

kadang2 aku rs, pak n mak guard tu dah kenal aku...aku pon dah kenal selok belok library kt sne..aku suka dok aras 2 tgh2..sbb sini semua jenis orang ade tp klu aras 3 tu kebanyakkan budak2 universiti, so suasana dia lain...

ada satu hari tu, aku nk cr buku rujukan luar negara, so aku pi la cr kat aras 3, sedang aku mencari buku tersebut, ada sebuah rak yang menarik perhatian aku..coz bukunye bersiri..so amazingg..



compton's by britannica


world book

pada awalnye..susunan x seperti di atas yea...aku yg tolong susunkan..rs menarik plak tgk....ari tu masa aku pi MPH pon ade buku mcm ni gak tapi siri kanak2 la..

3 comments:

Edzlin said...

ooh saya pun selalu tgk buku begini. tp sama jugalah, susunan buku tak susun dgn betul. Rajin Lilo susun begini. kalau semua buku ceria macam tu kan best.. :D

Farazila said...

hehe..lilo saja suka2 je la edz...tertarik tgk buku tu..

chiro said...

waah!! betul! cantik kak ! :)

LiLo

Related Posts with Thumbnails