Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, November 23, 2010

annyeong..

yahuuuuu..

dah abes exam...
skang ni ..
tgh tunggu result
harap2..keputusan yang terbaekk...
dan tajuk thesis approved...

smlm ade meeting kat shah alam..
ade dpt berita baek dan berita buruk....
kira aku dpt 2 berita buruk..huhu
tu r gatal agy mulut aku ckp tanpa pikir..
bak kata org terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata badan binasa...
ahh, lebih kurang je la peribahasa tue...

next year adalah tahun baru bt aku
utk mencuba sesuatu yg baru...
perancangan byk..
tp jalan masih x jumpa agy...
aish...
minta ada cahaya di sebalik jalan yang samar...

giler r..sejak 2-3 bulan nie..
aku asyik kemaruk je ngan drama n lagu korea..(pengaruh rakan2 aku suh aku tgk BOF)
sbb tu aku mls nk layan blog..nk update pon lg mls apatah nk tinjau blog org kan..hehe
setiap masa aku dok layan mv band2 korea...
suka tgk diorang..lincah,sweet,cool n cute..
kadang terasa nk cabar diri aku menari cam diorang..
tetapi..aku ni maha keras dr kayu..
aku suka layan drama korea yg pendek2 je...xlebih dr 16ep..
so aku leh abeskan drama tu paling lama 5hari..
aku ni ari2 dok dgr bahasa korea..tp sepatah haram x taw nk sebut..
yg aku taw..oppa..unni..saranghae..hehehhe..itu je...

ni ade mv dr orange caramel...kiut x diorang ni...comel kan....


1 comment:

LiLo

Related Posts with Thumbnails