Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 22, 2009

cari kan aku sebuah senyuman...

pejam celik..pejam celik dah nk ke penghujung bulan 5..erm...makin dekat dah harinya...setiap kali tidor surenye la terbawa2 perkara itu...tapi aku x nak la tunjuk sgt kerisauan aku pd sesiapa pon....aku dah buat pelbagai strategi untuk projek kali ini...
dan hasilnya amat2 tidak memuaskan hati aku...tapi aku x boleh cepat mengalah..selagi belum tiba harinya selagi itu aku berusaha...aku x leh nk salahkan pada sesiapa pon..as a leader aku perlu berani tanggung risiko...aku x kisah kalau ada mulut2 yang cakap belakang...diorang ade mulut..cakap lah apa2 pon...
projek ni aku dah rancang lama dah...dari ckp2 kosong sehinggalah dah ade hitam putih...tapi aku tak tahu di mana silapnya ianya x dapat dijalan seperti yang aku inginkan..mungkin banyak punca datang dari aku..
mungkin hampir sampai harinya aku juga perlu buat byk pengubahan pada projek aku nie...dan untuk team members yang bekerja keras utk projek ini..aku harap korang x give up..InsyaAllah hasil usaha yang korang tunjuk pada aku buat aku bertambah sayang sayang pada korang dan aku sangat2 menghargai hasil kerja korang...
CHAIYORK..CHAIYORK..

1 comment:

[r][a][y] eusouff said...

dun worry lilo
senyuman itu akan datang dari Dafi

LiLo

Related Posts with Thumbnails