Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, October 26, 2007

u only one!!!




salam...

hari nie aku sedey giler...

sbb pagi td aku gi keje x dapat salam ngan mama n mama xbg pon kucupan mesra yg selalu dia bg kt aku tiap2 pagi b4 aku gi keje..

paling menyedihkan aku hulurkan tgn,mama kata "xpayah"..

arghh...suck nye aku nie...


aku taw aku ada buat silap dgn dia..

sbb tu aku nk minta maaf..


ni semua gara-gara laptop..

aku nk bawa pi keje tp mama nk guna kat umah..

klu aku x berebut laptop aku ngan mama..

semua xkan terjadi..

aku pon satu...keras hati..xnk mengalah...

agaknye lagi mama bengang..coz ym aku kongsi ngan mama..

dia x dpt buka sbb psword aku da tukar..


mama..

angah tahu mama kechik hati ngan angah..

sejak akhir2 ni angah selalu sakitkan hati mama kan...

suka buat hal kan..

kekadang agh buat rumah tu macam hotel..

kuar umah awal pagi..

blk lewat malam..

mungkin kita da xmesra mcm dulu...

xde crite nk dikongsi..

x buat kerja umah sama2...

xmkn bersama...

tp mama, agh tetap sayang kan mama selagi agh masih bernyawa..

angah nk memohon kemaafan andai kata angah buat mama terasa hati...

walaupon angah nmpk ego...

tp disebalik ke-ego an angah, agh sgt2 perlukan mama..


i luv u mama!!!

2 comments:

ray eusouff said...

shurga itew di bawah telapak kaki lilo...ehhh kaki ibu...

nanti bila lilo jd ibu nanti...lilo plak punya turn...beralah la...

Farazila said...

hurm..yup..lilo beralah la nie...
tu la bila sumday kita jadi parents br taw kan betapa susahnya nk besarkan anak...
huhuhu...
not ready yet..

LiLo

Related Posts with Thumbnails