Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, May 1, 2007

My Family

Assalamualaikum..

kali nie fara nk bercerita ttg famili fara..klu sebelum tue asyik cte pasal fara kan..fara masih lagi tinggal dengan famili fara..mama fara asal pahang..ayah fara asal kl...mama ni x grang la..sporting...kiranya mam ni byk bg sokongan kat fara..lagi2 tyme blaja..huhuhu..ayah pon okie..x penah tinggi sore...ayah slalu teman fara g mne2...besh sket ngan ayah nie..dia ikut je ank manje nk g mne2..even nk bli buku pon fara lebih ske ngan ayh dr kawan2..hehhe..kami tinggal berlima dalam satu rumah termasukla adik2 fara yg nakal nie..kakak fara (along) dah kawen so x tinggal sama la...diowang pon ade kuarga...fara ade seorang ank buah yang
sangat cute n nakal..diniy nme dia...ish..xle tgk orang senang...suara dia nyaring kalah jacklyn victor taw..adik pompuan fara (mira) nie br 15 thn..dia nie degil byk..tp brilliant..kalah la otak fara nie...hehe..adik fara yang bongsu lak(wawa)..br 13 thn...tp badannye mengalah kan fara..x sesuai mcm umo 13..sekali tgk mcm umo 18..hehhehe.x bek taw fara..ish..ish.ish..hurm..alhamdulillah...walaupun idop dalam keluarga sederhana...kasih sayang dalam keluarga xpenah putus...syoknya...selalu bila besday salah sorang diantara kami pastinya kami sambut dengan membuat majlis kecil2an..xpun makan kat luar..

1 comment:

miera~dakchomey~ said...

nsb bek ko cite yg elok2 psl aku kn..promote ar aku dlm blog ko ni erk..

LiLo

Related Posts with Thumbnails