Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, April 14, 2011

WMK 3896




entry kali ni aku nk tayangkan kete yang telah banyak berjasa pada aku sejak 7 tahun yang lalu..

semalam merupakan hari ketiga aku di opis baru..huhh agak jauh jugaklah opis baru aku nieh...korang taw U5 shah alam???haa..kat situlah aku keje..jauh x aku berulang alik dari Ampang kesana...hehehe...

alkisahnye, hujan lebat pagi semalam..membuat kan penglihatan aku terjejas..lagi 5km je nk smpi opis aku..dan sepandai2 aku bawa kete, akhirnya aku tercium kete orang... hahaha... padan muka.. bukan lah nk berlagak..mmg sepanjang 7 thn kebelakang, mmg x penah ler aku langgar orang ke kete tp langgar kucing ngan burung tu ade ler.. (",)

nak dijadikan cerita mmg kat situ dah masuk kawasan perumahan, aku bawa 20km/h je..mne laju mne pown..tp disebabkan oleh hujan yg lebat dan jalan yang basah...aku x dpt nk kawal kete aku..akhirnya aku muah2 bontot kete tue..huhuhu...

kete aku nk cium bukan dengan sebarang kete taw...dia nk dengan mecedes je...ayyolah..abes la aku...dah r br nk mula keje..pastu sensorang plak...bukan tmpt aku plak tueh....aku xde pengalaman bab2 cam nie..selalu menyaksikan kejadian mcm ni dlm kete aku je lalu sblh org berlanggar..


klu korang tgk pada kerosakan kete aku mmg ternyatalah aku bawa slow je kan..klu bawa laju mmg dah terbarai depan kete tu kan...huhuu...berhemah x aku.. :p walupun cam gitu still lagi boleh bawa g mne2..tp aku belum agy jumpa doktor panel kete aku nieh..tunggu aku dah ade duit nti..baru pi jumpa doktor pakar terus...

thanks pada kawan2 yg sudi memberikan semangat dan bantuan pd sy semalam...

p/s: demam terkejut..

3 comments:

Anonymous said...

yanggggg xcident???????

Anonymous said...

ye lahhh mmg dah patut kene jumpa pakar untuk Tukar jeee...
jangannn bakooooo tauuu

Mama'cfa♥ said...

lngar kucing jiran sebalh umh kan.. aku report tuan die hikhik...kete byk berjasa gak pd aku sbb dpt g mane2 ngn ko wahai farah..hhihihii bile lg nk nek kete kamu itu

LiLo

Related Posts with Thumbnails