Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 24, 2010

3 pilihan

aduyai....x sangka utk capai ke destinasi aku... laluan yg aku pilih ini amat sukar...x mudah yang aku sangka..sekali dah melangah ke depan..aku xleh nk berundur setapak ke belakang...

bila aku lalui jalan ini..di hadapan aku ada 3 simpang..setiap simpang mempunyai laluan yang berbeza..aku masih lagi berfikir2 kemanakah laluan yang harus aku pilih sebelum tiba di penghujung jalan ...

apakah keputusan yang harus aku pilih??

jalan A: teruskan juga laluan yang penuh duri dan lopak2 air tp ada pokok buah yg lebat ...

jalan B: lalu juga laluan yang penuh duri sekerat jln then pintas jalan yg lenggang selepas dpt kebenaran dr penunggu hutan..

jalan C: terjun sungai sehingga ada penyelamat

3 comments:

dakchomey said...

terjun katil!!!

edzlin007 said...

Ku doakan Lilo dah temui jalan mu. :)

dmx said...

Salam...
Tahun Baru...:)

LiLo

Related Posts with Thumbnails