Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, August 29, 2010

Cuba teka

Hari ini merupakan hari yang sangat indah..dan hari ini merupakan hari santai aku...so aku bgn pagi, bersahur...then tunggu masuk waktu, aku solat dan sambung tidur...

lepas je tido2 ayam, aku pon bersiap2 nk pi servis kete...so sblm servis kete, aku pi singgah car wash..nk pi cuci kete..almaklumah, skang ni xde sape nk tolong cuci kete aku...so kene la pi anta car wash.....

masa duduk bersantai tunggu kete siap di cuci...aku memerhati alam sekeliling....agak panas juga cuaca hari ni padahal br pukul 10...

isu yg aku nk higlight hr ini adalah semangat kemerdekaan...ye la x lama agy kan nk sambut merdeka..so x kurang hebatnye bengkel carwash nie..siap kibarkan beberapa buah bendera malaysia..aku kagum dgn semangat tu..

tapi ade satu yg bt aku pelik..cuba lihat bendera tersebut....tekalah apa yg peliknyeee...

3 comments:

||Cik Aida|| said...

terbalik

Farazila said...

terbalik..haah...

tp knp dia nk bt bunting ekh...dah elok2 cantik je kedudukan dia....bila jd mcm ni..x ke pelik...

edzlin007 said...

hahaa tp memang banyak kan jenis mcm ni. yg hairannya takde lak kerajaan nak tegur. dari dulu pun ada

Happy Merdeka Lilo!

LiLo

Related Posts with Thumbnails