Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, May 3, 2010

hello..youthsays..ekawan..

salam khas buat teman2..
rasa2 sudah lama aku x mencoret apa2 kat blog aku nieh..
ekceli byk sgt benda nk story..nk share...
tp aku menahan nafsu aku dr terus berblog..coz nk exam dan keje yg perlu submit before date line...huhuhu... sekrang ni exam telah pon abes semalam...yippe.... hrp2 keputusan memberangsangkan lah....

dalam masa aku tidak menulis blog, aku telah dapat beberapa kenalan baru dari youthsays dan kami saling exchange link blog...erm aku join youthsays dah lama but br aktif dalam beberapa minggu...walaupun youthsays in x byk application atau erti kata lain terhad, tetapi yang menariknye boleh tanya apa2 sahaja soalan dan boleh berkongsi pendapat mengenai soalan tersebut...youthsays juga turut menjana pendapatan sampingan but itu bukan lah perkara utama aku join youthsays ini.....youthsays ini amat2 santai...so kenalan2 dr youthsays seingat aku MM, ICE, MIJIE, saape agy ekh??lpe lah...so aku nk ucap..selamat perkenalan dan selamat menjengah blog saya.....owh xlama lagi ade youth10..x sure nk pi ke tidak..

selain itu aku join ekawan..sebuah forum yg boleh berkongsi apa2 sahaja...ekawan ni pon ade laman sembang seakan2 ym..but aku kurang gemar dgn laman sembang nie coz kebanyakkan orang2 nye x betul...huhu..aku lebih suka membaca entri rakan2 dalam ekawan dimana kebanyakan mereka dari pelbagai umur...so, aku dapat mengenali mereka dgn lebih rapat....ekawan ni lebih kepada sembang2 yg agak berat isunya dari youthsays..mungkin faktor umur kot..youthsays nie byk remaja so, asyik2 share probs ttg cinte jer....

so...aku ade cerita menarik nk dikongsi dgn korang semua..but aku nk balik dah...daaaaa...

11 comments:

ice♥ice said...

ape ade kt youth10 eyk ? xtaw lak psl ni.. :P

Farazila said...

erm..sama mcm tahun lepas jugak....

ada battle of the band...
dance competition..
booth2 and so on..

28-30 may 2010

dmx said...

salam...
fara...
hope hape...
masih dprantauan org...:)

Farazila said...

wasalam dmx,...
erm patut la lama menghilang...
cuti sekejap je ker???

edzlin007 said...

youthsays ni yg mcm karvinal youth thn lepas ek. hmmm best ni

dmx said...

wahaha...
gudluck...
kay...:)

dmx said...

hi..
fara...
bole laa...
seminggu....
rest...
wahaha...
tpi...asigment plak
huhuhuk...

Farazila said...

edz..yup mcm tahun lepas..but tahun ni kene bayar...klu nk free sign up kat youthsyays..dpt kan pass..

Farazila said...

dmx..
owh...wat pe kat pendalaman??
asgmnt apa plak yea?
study lg ker?

Mijie said...

Owh zila..kita kenalan dari YS ke??..mijie pun..hehehe..tq tlg peringkatkan..hehhe

Farazila said...

yup mijie..kenal dr ys...
sama2...erm mijie pgl sy dgn nama penuh yea....jrg ada org pgl sy dgn nama zila.. :)

LiLo

Related Posts with Thumbnails