Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 14, 2010

Monica's First Giveaway

kata2 di bawah di copy paste dr blog miss monica..

Hi guys..sebelum ini saya pernah buat 1 contest iaitu hadiah misteri untuk follower saya yang ke 200..tapi,contest tersebut terpaksa dibatalkan..


Oleh sebab sekarang ini saya tengah cuti 1 minggu *jangan jealous*..saya nak buat 1 GIVEWAY untuk menghargai anda sebagai teman blogger saya..^^


Syarat-syarat:

1. Buat 1 entry pasal giveway ini..tajuk mestilah MONICA’S FIRST GIVEWAY..ajak rakan-rakan anda join sekali tau!!
2. Dalam entry tersebut mestilah ada banner di atas dan jangan lupa juga letak banner tersebut dekat sidebar blog anda..pastikan ada link blog saya dalam banner tersebut..
3. Tentang follower pula..saya TAK PAKSA anda untuk jadi follower saya..tapi pastikan selepas anda postkan entry terbaru tersebut,leave comment anda dekat entry ini..nanti senang untuk saya buat sport check..
4. Hadiah untuk giveway ini tak seberapa..kepada yang join,terima kasih yang teramat saya ucapkan..


kata-kata dr sy pula
sy dah pon bt seperti yg sepatutnye...hadiah yg diberikan pon agak2 kiut...sy pon mmg jenis suka yg kiut2 nie ni...lagi2 sy ni kiut orangnye,..hihiihih

1 comment:

monica said...

hehehe..thanks sis..:)

LiLo

Related Posts with Thumbnails