Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 8, 2009

Selamat pengantin Baru Eiki & Mimie


congratz!! akhirnya kamu berdua disatukan jua...walaupun sy dgr ade pelbagai rintangan sebelum kamu berkahwin ini.. Alhamdulillah, kamu berdua berjaya atasi masalah tersebut..
Eiki merupakan pak sedara aku...umur lebih kurang sama je dgn aku..xsilap 25 o 26 thn..


see..eiki klu pose mesti mcm tu jer...x penah nk wat muka serious taw... masa nie eiki tgh pakai sampin..nak bersiap gi majlis kahwin...minta mak andam pakaikan..semua orang x reti nk pakaikan..huhuhu..sy juz tgk je la..mmg x penah pakaikan org smpin pun..nt lah..tunggu ade laki esok boleh la tolong pakaikan..hihihihi..di belakang tu mak pengantin lelaki..nenek sedara aku (wanchu naemah)


uwekkk...ittew je keje yg dia tahu buat...masa ni eiki kat luar rumah pengantin perempuan..semua org ade kat dlm umah...coz ade sesi bertunang...rase2nye ini sesi tunang yang paling simple...x sampai 10 minit...hampir sama dgn bacaan doa selamat..then selesai..tunang sekejap je x smpi 20minit terus nikah...

p/s : selamat pengantin baru buat kamu berdua..semoga kekal abadi hendaknye....

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails