Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 4, 2009

penjalan ku..horaay da smpi kedahh

hey...

saya sudah sampai sg petani kul 8.40 pagi...smpi je kat tol sg petani utara behenti untuk kol wanchu saya...then dia bagi direction ke homestay di sana...huhuhu..taw x saya sesat....sy x tahu ke mana sy pergi...dah jumpa pakchu saya..ikut blk homestay...smpi sana terus kene bebel dgn pakchu saya...

yeah..yeah..sy tahu..saya bukan org kedah..klu x sesat bukan sy tue..tp sy suka sesat coz sy taw jalan-jalan kat sana...

sampi je sy terus tidur sejam then siap2 nk pegy umah pengantin perempuan di kuala ketil...apa lagy konvoi dekt 11 buah kereta...so mcm biasa sy selalu smpi lambat...huh.maaf kan saya...

ade satu lagi perkara yg aku buat...ya ampunnn..minta maaf yea pengantin perempuan...selepas je tunang...kami semua kene pergi majis di seberang jalan..then aku telah block kereta pengantin perempuan....aku plak gi masjid jalan kaki....dah la pakai heels..jalan plak atas rumput...taw2 je la kannn....pas tue rasa cam serba salah..aku pun alihkan kereta bawa masjid...

aihhh..rasa x sedap perut laaa....asal ekh???perut skit sangat...kat masjid lagi dia dah cucuk2...erm aku taw sebab apa..tp aku yg pilih jln mcm nie..so sakit aku kene tanggung sendiri r..ubat plak aku terlewat mkn...hurm..sure doc akan marah aku...

okie guys...sy nk gi makan bersama keluarga besar sy...daaaaaaa

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails