Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, November 6, 2009

I dare U !!!

holaaa....

happy friday!!!....

hehhe...last day keje utk minggu nie...erm...esokk dah start cuti...tapi cuti ni pon still x rase seronok becouse of study n kenduri kahwin yg kene attend...aihhh...

semalam ade presentation studio tp x jadi coz lecturer x puas hati dgn sikap kelas kami...hurm..disebabkan 2 orang student yang x dpt hadirkan diri dia hanya go through slide pengenalan sahaja..yang lain2 dia xnk tengok...

lepas tue dia start bagi kitorang ceramah n motivasi smlm...nak bagi kesedaran katanye...mmg pe yg dia ckp tu 100% aku setuju..dan itulah yg terjadi kat bach kami....untuk sem ni mmg dah terlmbat kami nk perbetulkan kesilapan kami...tp bak kata dia utk 3 sem yang akan datang dia nk kami lebih aktif...lebih stamina...lebih berdisplin...lebih ceria..lebih agresif dan lebih bersemangat nk belajar...bukan hanya takat lulus n ade degree jer..tp mutu n kualiti pon kena upgraded gak...

bila dipikir2kan suasana dlm kelas tu gak buat kami semua suram..dulu masa bach diploma dpt kawan2 yang jenis happening..so semangat la nk belajar n bersaing..bertambah lagi semua sama baya..alih2 kali ni(degree) dapat kawan2 yang dah berusia dari aku la(paling muda)..so semua nye berlainan....biasalah kebanyakkan dari mereka ade komitment lain...kadang2 cara pemikiran kami x sama..ade unsur2 PHD..ada yg x boleh mengalah..ada yg xboleh beri kerjasama..tapi setakat ni aku gembira dapat team work yang saling bekerjsama..rajin..ade idea...walupun kami ni takat average n bukan lah yg meletopsss tp kami bersatu...ade juga groups yg meletupss tp ada ahli2 bermasalah...payah juga kan nk communicate...

rase2 nya aku boleh ker sahut cabaran dari lecturer aku..mampukah aku lakukan...kadang2 aku x rs aku boleh bt...

Lecturer : saya cabar awak semua untuk menjadi perancang bandar yang lebih dari tahap biasa. saya nk kamu semua jadi boss dan bukan T.A

anda yakin saya boleh?????

1 comment:

edzlin007 said...

saya yakin lilo boleh! chaiyok2! all the best

LiLo

Related Posts with Thumbnails