Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, August 15, 2009

kena halau

hye semua..maaf lah yea, aku dah jarang update blog yea...lately ni aku terasa sgt malas nk update apa ttg diri aku...ala...bukannye ade org yang nk tahu kannn.... :P.. xpela aku nk story pasal aku gi kelas td...

pukul 10 pagi aku ade kelas di FSPU subjek urban design. lepas antar mama gi niaga n breakfast baru aku gerak gi kelas. mula2 rase malas nk gi kelas memandangkan hanya ade satu kelas sahaja tp bila memikirkan aku xpernah lagi attend kelas dia sejak dia mula mengajar untuk semester ini itu membuatkan aku untuk hadir ke kelasnya.

Aku sampai awal 20minit dan sempatlah aku berborak dgn rakan kelas aku, mady. rakan kelas aku yang lain belum tiba lagi n bestfriend aku pon keje so xdpt la dia dtg kelas..then selepas 20min lecturer aku pon smpi..

dia pon nak mula sesi mengajar..hari ni aku tgk dia happy semacam mungkin sbb student dia hr ni ramai yg dtg berbanding kelas yang pertama hanya 3org shj.lecturer ni masih sama macam dulu gak masa zaman diploma..cara dia mengajar mmg x berubah...

dalam kelas plak aku asyik batuk2 je...dia pon tnye lah aku ni x sihat ker?klu ikutkan peraturan uitm skang ni, klu ade student yg x sihat mmg kena halau gi klinik kesihatan..x benarkan student masuk kelas...tp aku ckp la ini 1st class aku..xkn lah nk blk xdpt pape kan..dah la jauh aku drive dr ampang nk ke shah alam...aku yakinkan lecturer aku yg aku dah baik demam..

lecturer aku x kisah pon, tp dia mmg suruh kami jaga kesihatan n makan makanan yang bersih2 shj...nasib baiklah dia x halau aku...juz dia remind klu masih teruk xyah dtg kelas...then dia ckp jgn malu2 nk pakai mask tue..hihhiii..masa dlm kelas dia, mask mmg aku bawa tp tergantung kat leher coz aku segan nk pki dlm kelas...kawan aku yg bawa mask tu pon pki sekali...

mlm td...aku hmpir menangis...coz x tahan...sakit sgt2...mmg x boleh nk tido langsung..batuk aku x berhenti..aku xleh nk baring, klu baring aku batuk n sukar sgt nk bernafas...geram sgt2 mlm td, aku teguk je ubat batuk yang ayah aku beli..2 botol ubat batuk doktor bekalkan dah abes minggu lepas agi..

ekceli aku dah hampir baik demam..but today aku rs nk demam lagi..tu yg batuk aku teruk sgt menjadi..dgn selsema agi...ergh buat aku x senang duduk..aku mesti duduk bersandar jer...xleh nk baring..mama risau sgt2..

thanks yea pada rakan2 aku yg call aku tnye khabar aku especially kak Amy n lina spore...aku akn igt pesan korang tue...daaa

7 comments:

edzlin007 said...

huhu lilo tak sihat rupanya. get well soon, jaga kesihatan yer..

Farazila said...

erm..yup..xsihat la...
lilo dgr edzlin pon sama kan...
kene kuarantin kan..so jgn lpe mkn ubat yea.. edzlinn..

Lina said...

dlm batuk2 tu rajin gak g kelas... jg kesihatan klu makin teruk cepat2 g hosp sbb musim skrg ni kita x leh nak jangka penyakit yg melanda... smoga cpt sembuh ye zila

Nad'Nadia said...

take a very good care lilo

ubat jgn lupa...la ni musim demam...
jgn amik endah.
g klinik if xelok2 k...

Muhammad said...

deyyy..cik lilo
u sudah makan ubat batuk " cap ibu dan cucu ?? "

take care k

tulah...u kene jaga kesihatan elok2.
study2 tu study gak.
but diri kene peduli gak..ok

Lyn Yusoff said...

get well soon k..
jgn lupa mkn ubat.

Farazila said...

thanks yea...edz..kak lina..kak nad..megat..n kak lyn...

saya sudah beransur pulih...alhamdulillah dapat tidur selesa...walaupun sumtimes terjaga malam gak...

p/s:sekarang ni virus sy telah berjangkit kat family sy..

LiLo

Related Posts with Thumbnails