Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 26, 2009

Congratz Yana!!!

Alhamdulillah..selamat jua akhirnya...yana telah melahirkan cahaya mata yang pertama pada pukul 2 pg 16.3.09 kat hospital selayang...wajahnya sentiasa 'happy' bila aku dan rakan2 opis datang melawat..nasib baik dekat je ngan opis aku kan...yana ni aku kenal dah lama dah..aku kenal dalam sitizone..ruangan chat ct..x sangka dunia ni kechik akhirnya..dia bekerja satu unit dengan aku...
baby ni belum ade nama lagi...1st time aku pegang bayi yg baru berusia 12 jam...kechik jer dan ringan..berat lagi kain yang dibalut pada tubuh bayi nie..errr...besar lagi tapak tangan aku kan...
p/s:aku bakal menerima kehadiran anak buah yang ke2..tungguuuu!!!!






2 comments:

[cpQ]licious said...

hehe..
ank buah ke 2 ya?
bila ek?

azim said...

anak sendiri bila!!

LiLo

Related Posts with Thumbnails