Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 16, 2008

Dafi masuk chat box dafifc!!! Horrayy!!

Pagi tadi aku dapat msg dari Ray.. Ray ckp dafi akan online dalam masa 10mins agy.. masa tu aku kat pejabat pos ampang point.. ada urusan kat sana.. selesai urusan aku kat sana lebih kurang tghr, then aku decided nk balik umah memandangkan ampang point tu da dekat ngan umah aku.. malas nk blk opis awal (lunch hour)...

aku lunch kat umah sambil2 tu online gak laman web dafifc ni..nk jenguk2 la chat box ni haa... tup..tup..tup..buka2 je.. fuhhhh!!! ramai gils yang online beb...

teringat zaman dolu2...setahun yang lalu..aku ler orang yang boleh dikatakan rajin online dan berchatting di sini...kat sini jugaklah aku knl ramai kenal dgn peminat2 Dafi yang rata-rata nya budak sekolah agy...

disebabkan Dafi online pagi tadi tu yang buat 'kapet' bergerak lebih pantas..kalau x, bole dikira berapa kerat je chatters kan...

Tapi Sis Lilo nak ucapkan terima kasih pada chatters/ DAFINITES yang selalu mengunjungi Chat Box ini di kala ketiadaan Dafi mahupun VIDs/AIDs... You all mmg da Best!!!

Dalam Chat Box ni aku sering kali menyamar..hahha.. sapa yang terkena dgn aku tue..nasib lah...kadang2 x sampai hati plak kan....kat rumah aku nie, ade laptop and pc..tu sebab aku boleh menyamar.. Kadang2 aku boleh jadi OREN..kadang2 aku boleh jadi BIRU...ikut mood aku lah klu rs malas nk guna ID LILO... ( apa..ingat AYU je leh menyamar yer...lilo pon boleh taw..)

Jom chatting kat CHAT BOX The Official Dafi Fan Club.. cara nya mudah sahaja..daftar sebagai dafinites di website dafifc...then klik pada Chat Zone Jom!.. Automatik nama anda berada di ruangan chat... " Selamat Berchatting"

ramai!! sampai x terlayan si DAFI..

1 comment:

nurulhuda abu bakar said...

wahhhhh chat ngan dafi... ;)

LiLo

Related Posts with Thumbnails