Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, November 2, 2007

~Chaiyork!~



Comei x org dalam pic nie..
hehehhe...
ade sesiapa ker yg nak jadikan calon isteri nie..
klu nk adik kene tekel kakak dia dulu...
hahaha...
mira, angah gurau jer ye..
jgn marah, nanti kene jual..
ni adik aku no 3..
nama kami sama..
adik aku FARAH AMIRA
n aku lak FARAH ZILA..
so kat umah adik kne ngalah ngan kakak diala..
coz aku lebih ske org pggl aku fara berbanding zila..
aku paling menyampah klu org kol rumah nk ckp ngan aku or adik aku..

"hello, boleh saya ckp dgn FARAH"
"ye, saya FARAH"
"erm betul ke ni FARAH?"
"owh..nk ckp ngan FARAH mane?"
"FARAH AMIRA"
"hish"

len kali klu da kol umah tu..pggl la ngan nama penuh sekali..
ni da buat kami terkonpius...
klu mama aku yg angkat phone..
n then terus pass kat aku...
kekadang tu aku kat bilik..
terpekik2 diorang pggl nme aku kata ade org kol...
bila aku jawab..rupa2nya tu pggln tuk adik aku...
x ke penat aku turun tangga...
huhuh..turun berat aku sekilo taw...

hurm ..ekceli aku bukan nk crite pasal nama...
tp nk crite pasal adik aku nie...
aku juz nk wish GOOD LUCK kat dia
coz br je amek exam PMR...
aku suke cara dia stdy...
relax jer..
bukan mcm aku..kelam kabut...
ske stdy last minute...
huhuu...bila esok nk exam..terkebil2 mata ngadap nota..
hurm aku selalu gak la tolong2 dia buat kerja khusus...
kerja khusus dr form 1 smpi la form 3...
tu ler syg adik la kan..
dia suka aku yg buat kan sebab klu aku yg buatkan dia slalu dapat A- or A+....

kekadang tyme dia buat latihan ade gak la aku tgk2..
dia slalu tnye aku soklan math...
hehehe..nasib ler aku ni memang terer math(ahakzz pasannyer)
soklan dia slalu tnye pasal geometri n locus...
uiks...igt agy aku ngan subject form 3 nieh...

dear MIRA,
angah tahu mira boleh kecapi 8A..
InsyaAllah dengan usaha mira, berkat doa mama..
kejayaan ni pasti jadi milik mira..
if mira xdpt 8A pon..
angah pon da cukup berbangga klu mira dapat atasi angah k..

buatla pilihan terbaik dlm memilih sekolah k...
jgn buat pilihan kerana mengikut kehendak org..
mira tahu apa yg mira mahukan..
samaada mira nk masuk SBP, SMT or MRSM k..


p/s: klu result bgus...minta je apa2 dari agh k..

1 comment:

mierahomey said...

wow!!!!!
terharu nye....
cayunk la sis lilo ku...

LiLo

Related Posts with Thumbnails